Kreativní způsoby, jak získat nové zákazníky

Zákazníci jsou klíčem k podnikání, to ví přeci každý. Jejich oslovení tak musí patřit mezi základní dovednosti správného podnikatele, případně marketingového týmu. Ovšem osvojit si tuto dovednost nestačí, v dnešní nestálé době je potřeba se neustále zdokonalovat vymýšlet nové nápady, díky kterým si udržíte svou komunitu zákazníků, ale nebude ustávat příliv těch nových.

slovo marketin

Mnohdy složitá disciplína, se kterou se ne každý dokáže poradit. Stávající klienti znamenají zázemí, nový s sebou zase přináší růst a zabraňují stagnaci firmy. Jaké prostředky tedy pro tížený růst nových zákazníků zvolit, když rozpočet na reklamu a marketing není zrovna převratný?

Více platforem, větší povědomí

sociální média

Mnoho firem u nás cílí na kvalitně vytvořené webové stránky. Najdou se ale i takové, které se nechaly inspirovat v zahraničí a objevily, jakou moc mají sociální sítě. Ty mají tu výhodu, že dokáží oslovit širokou škálu publika a jejich dosah je neuvěřitelný. Stačí své firmě založit profil na Facebooku nebo Instagramu, denně ho aktualizovat a přidávat nové příspěvky a uvidíte, jak dokážou tyto sociální sítě hýbat světem. Ukazujte lidem, že jste zapálení pro to, co děláte, a lidé vás budou vidět. Skvělá grafika Brno Imperialmedia.cz společně s poutavým textem dokáže hotové divy.

Spokojený zákazník je ten nejlepší zákazník

Nezapomeňte, co dokáže síla slova. Spokojený zákazník krom dobrého pocitu u srdce, může přinést i další benefity, které pomohou vašemu businessu. Nechte své zákazníky ohodnotit vaše služby na internetových recenzích, vašich stránkách, profilech. Tyto recenze dokáží hotová kouzla a potencionální zákazníci k vám díky nim získají důvěru. Pomoci může ale i stará dobrá offline metoda mezi známými a rodinou, která mnohdy dokáže víc než ta nejlepší recenze na internetu. Pokud se lidé dozvědí o pozitivní zkušenosti na vaší firmu, budou k vám přistupovat s daleko větší důvěrou.